tirsdag den 22. oktober 2013

Kvinder der går foran


Igår aftes var disse fantastiske kvinder samlet til det sidste team møde inden konferencen. De arbejder hver især for at skabe en spændende og lækker konference for dig, og knokler i disse dage for at nå i mål med diverse projekter og løse ender. De glæder sig til at se kvinder myldre ind af døren på fredag, og til at se hvad Gud kommer til at rykke på!

Her et par tanker fra nogen af kvinderne bag konferencen:



Ane Lagoni og Ingrid Nohns arbejder for at gøre rammerne toplækre, og har bl.a. spraymalet 30 par sko og hentet et træ i en skov til brug i cafeområdet.

Ane siger:
"Jeg er med fordi jeg er begejstret over Women's Reboot's værdier og visioner, og fordi jeg får lov til at befinde mig på én stor kreativ legeplads:) Jeg elsker at "finde på" og at inspirere andre til at gøre det samme. Derfor er DIY's og kreativitet gennemgående i konferencens fysisk rammer, som jeg håber gør kvinderne glade og godt tilpas.

Ingrid siger:
" Jeg arbejder tæt sammen med Ane, med primært fokus på kirkesalens indretning. For 2 år siden var jeg med på konferencen, og blev blæst bagover af alle de indtryk jeg fik med derfra. Jeg er vild med teamarbejde på tværs af forskellige kvinder, og har en forventning om at se nysgerrige kvinder hygge sig sammen. Personligt har jeg min mor med - og jeg glæder mig til at dele oplevelsen med hende:) 




Ann-britt Follmann leder sammen med Sara Laadahl konferencen, og fortæller her om sine forventninger til konferencen:

"Jeg tror at vi har brug for følgeskab med hinanden som kvinder, og jeg har ifm. konferencen været velsignet med et fantastisk team, som virkelig har arbejdet hårdt for at kvindekonferencen får de bedste rammer. Det er mit ønske og min forventning, at vi på konferencen får lov til at opleve inspiration og udfordring til at leve et liv i mission og discipelskab. Jeg oplever at Gud vil lade os se og erfare store ting - måske endda ting som vi ikke troede var muligt.."








Tilmeld dig her hvis du ikke vil gå glib af to spændende, intense, udfordrende og sjove dage! Tjek program mm. ud her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar