onsdag den 2. oktober 2013

Jeg går - går du med?

Jeg har hang til dramatik! Mit dramatiske billede er at hvis jeg ikke havde haft fantastiske venner at dele mit liv med, så ville mit liv fuldstændig kulsejle. Jeg styrkes og tør tage modige skridt fordi jeg har nogen som går med, og tilmed hepper. Det betyder ikke at mine venner altid siger det jeg gerne vil høre - tværtimod! De udfordrer mig til at se virkeligheden i øjnene, og til at være den jeg er uden omsvøb. Her taler jeg tydeligvis ikke om mine facebook venner, men om de få jeg går gennem livet med!

"Women's Reboot er for mig et sted, hvor det at turde at fortælle sandheden om dig selv og dit liv, det er et udtryk for styrke - ikke svaghed. Et sted hvor det er moderne at være dig selv!" - citat Dorit.



Søsterskab uden Alder
Vi har helt klart brug for hinanden for at kunne leve et autentisk Gudsrettet liv. Og vi har så meget at give til hinanden. Jeg elsker tanken om at være søstre, fordi vi er forbundet på den måde vi er - gennem vores fælles tro på Gud. Søstre er i familie, og det giver mandat til at udfordre i kærlighed. På tværs af alder kan vi dele erfaringer, og der er altid nogen som er længere på nogen områder end os selv - og som vi kan lære af.






Medbringer mor og svigermor
Det har altid være et ønske for mig at konferencen kunne samle kvinder i alle aldre, fordi vi har så uendelig meget at give til hinanden. Det lykkedes sidste gang, og det vil helt sikkert også lykkes i år! Selv medbringer jeg eks. både min mor og svigermor - de er begge skønne kvinder som så absolut har meget at berige yngre kvinder med:)


Fællesskab og følgeskab - hjertet i Women's Reboot
Jeg håber at I vil være frimodige til at gribe fat i en kvinde under konferencen som I ikke nødvendigvis kender, så nye venskaber også kan få lov at udvikle sig.
Temaet i år, "Gå med Gud", sætter fokus på fællesskab - Fællesskab og følgeskab med Gud og hinanden.
En kvinde som jeg gennem årene har lært utrolig meget af, Marian Høgh, holder i år et seminar om netop dette. Det handler om åndeligt venskab og følgeskab - inspireret af David Benners bog "At vandre sammen".

Vi har brug for hinanden - og hvor har vi dog meget at berige hinanden med!
Jeg går - går du med? Konferencen er den d.25-26. Oktober - tilmeld dig her , like vores facebookside og følg med på Instagram - så går du ikke glib af vores løbende opdateringer, billeder og nyheder:)

Jeg glæder mig til at se jer!

Skrevet af Sara Laadal

sara











Ingen kommentarer:

Send en kommentar