fredag den 19. oktober 2012

Veninder


"Venskab er én sjæl i to legemer."
- Aristoteles 

"Venskab - bare jeg ser ordet på tryk, bliver hjertet varmt."
- Augustine Bell

"Venskab er kærlighed uden vinger."
- George Gordon Byron

"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."
- Dave Tyson Gentry

"Kærligheden er blind, venskabet lukker øjnene."
- Ukendt

"Virkeligt venskab er en plante, som vokser langsomt."
- George Washington

"En ven er noget, hjertet har brug for hele tiden."
- Henry van Dyke

"En god ven stoler på os af hele sit hjerte."
- Lin Yutang

Jeg har lige fået en kæmpe pakke. Den var fyldt med ting fra Danmark. Leverpostej, rugbrød, remulade, lakrids og alt muligt andet godt fra det danske land. Men med pakken kom også et savn. Ikke et savn efter de ting der var i! Men et savn efter mine veninder.
Derfor skal denne fredag være en hyldest til alle veninder i verden.
 Tak for jer!
Tak, at i sender Leverpostej til Israel. Tak, at i igen og igen lytter til vores hjertesorg. Tak, at i bekymrer jer, beder for og elsker! Tak, fordi i elsker vores børn. Tak, at i optager favoritserien på dvd’en. Tak, at i bager kage til fødselsdagen. Tak, for hemmelighederne vi deler. Tak, for det aflagte tøj. Tak, for opmuntringerne. Tak, for lange telefonsamtaler. Tak, for alt hvad i er i vores liv! Jeg kunne finde på flere tusinde grunde for at sige tak.
I aften siger jeg særlig tak for veninderne i mit liv.
Tak Gud at du har givet os kvinder, veninder at følges med her i livet.
Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar