fredag den 9. august 2013

Women's Reboot - et tilbageblik og et kig ind i fremtiden

For et par år siden stoppede jeg (Sara Laadal) som frivillig stab i danskoase, da jeg havde hænderne fulde med to små børn og fuldtidsarbejde hos DR. Krista Bojesen som var min trofaste højrehånd på kvindekonferencen 2009, trådte til som frivillig stab i danskoase, og havde fokus på Women's Reboot bloggen samt Sommeroase seminarerne. Selv fortsatte jeg som overordner leder af netværket.

Der er imidlertid sket det fantastiske for Krista at hun venter barn til oktober, og har derfor været nød til at sygemelde sig i den forbindelse. Derfor stopper hun i Women's Reboot for at kunne fokusere på sit helbred og kommende rolle. Vi er mange, og særligt mig, der takker Krista for hendes fantastiske arbejde! Hun har knoklet med events og arrangementer i Women' Reboot sideløbende med psykologi studiet. Tak for din indsats - det har været til velsignelse for mange!

Det næste der sker i efteråret, nærmere bestemt d.25-26. oktober, er  Women's Reboots kvindekonference som foregår i Aarhus Valgmenigheds lokaler. Til at få konferencen op at stå har den kompetente Ann-britt Follmann sagt ja til at stå i spidsen sammen med mig. Det bliver en fantastisk konference, og har du ikke allerede tilmeldt dig, så kan du gøre det her.

Women's Reboot ledes helt og aldeles af frivillig kvinder, og vi er på en måde temmelig ustabile:)
Vi knokler afsted med uddannelse og karriere, samtidig med at mange af os får børn. Derfor svinger det ofte med hvor meget tid vi kan bruge på det frivillige arbejde. Og derfor er der altid brug for nye frivillige til at give den gas med diverse events.
Det er en kæmpe velsignelse for mig at arbejde sammen med SÅ mange kreative, initiativrige, kærlige og givende mennesker som er med til at få tingene til at ske! Har du en god idé - eller vil vide mere, så kontakt os endelig!

Venlig hilsen
Sara Laadal - Madsen
saralaadal@gmail.com
Tlf: 2989 0881





Ingen kommentarer:

Send en kommentar