fredag den 5. juli 2013

Jeg holder af hverdagen...men også af ferie!

Min sommerferie startede faktisk for flere uger siden - og varer næsten 2 mdr. endnu!
Helt klart en af studielivets glæder;) For mig er ferien ens betydende med afslapning og tid til venner, familie og alt det andet vigtige i mit liv. Et afbræk i hverdagen, som giver plads til drømme og håb for et nyt spændende år. En god lang sommer fungerer for mig næsten som status for året der gik - lidt ligesom nytåret.

I år går turen igen til Odder og SommerOase hvor jeg mødes med gode venner, og får tanket op med Gud. Selvom jeg også arbejder frivilligt giver det stadig en masse energi at være afsted!
Hver morgen samles en håndfuld af de nærmeste venner til morgenmad i mit fortelt - det giver tid til at dele liv og hygge midt i et stramt program.


Efter 2 uger i Odder går turen til Danmarks top - Skagen. Min familie har tradition for hver sommer at campere i Skagen, og vi kender derfor en del af de omkringliggende campister:)
Jeg glæder mig til sol, strand og fisk i riiigelige mængder!



Så når kalenderen igen skriver Auguster jeg helt sikkert klar til at angribe hverdagen endnu en gang:)

Jeg håber at du også får en sommer, med plads til det du holder af!

Af Johanne Frisgård







Ingen kommentarer:

Send en kommentar