fredag den 4. januar 2013

Året, der gik og året, der kommer

Kære kvinder!
2012 har været et skønt år for mig i Womens Reboot. I januar blev jeg frivillig stab i Dansk Oase og har siden oplevet en masse skønne ting der, og sammen med de kvinder jeg mødte i forbindelse med arbejdet.
Særligt på sommeroase var det en fryd at opleve ildsjæle bage kager i lange baner og mirakuløst forvandle et hjørne af store telt til en hyggelig krog til afslapning. Jeg var dybt imponeret!
Andre ildsjæle holdt seminarer om Danmission og Oikos-livstilen og berigede os med deres erfaringer og viden.

Efter sommeroase startede den nye blog op. Bag bloggen står Johanne Frisgård og jeg. Johanne beskriver så godt, hvad bloggen står for, når hun deler ud af sin begejstring. "Bloggen er kernen i netværket for mig. At kunne læse andre kvinders tanker og oplevelser, hvad enten jeg kender dem eller ej. At man kan lære noget af hinanden på tværs af geografi, alder og livssituation."
Vi håber, I har samme oplevelse!
Netop fordi bloggen giver en mulighed for at dele tanker og oplevelser på tværs af vores personlige netværk, så vil jeg utrolig gerne opfordre jer til at henvende jer, hvis I selv har lyst til at skrive, eller hvis I kender nogen vi skulle spørge. Jeg kan ikke understrege nok, at I skal smide janteloven væk og bare melde jer på banen. Vi ønsker at dette netværk skal være netop et netværk med kommunikation begge veje!

I 2013 ser vi frem til Lederoase her i slutningen af januar. Womens Reboot har ikke planlagt program på denne konference, men vi glæder os til at møde jer, der kommer og til selv at blive undervist.

Vi ser også frem til en sommeroase, hvor Womens Reboot igen vil være aktiv. Hvad vi finder på, kommer helt an på, hvad kvinderne i netværket efterspørger og vil lægge kræfter i. Der er dog ingen tvivl om, at vi igen vil opleve velsignelse og særlige oplevelser sammen.

Helt særligt glæder jeg mig UTROLIG meget til kvindekonference i efteråret. Et fantastisk team er på plads til at varetage opgaven, og jeg glæder mig som en snedronning (tysk udtryk) til at arbejde sammen med dette team og få lov at se, hvad der er blevet lagt på deres hjerter! Vi glæder os til at kunne melde dato ud og invitere jer alle sammen og alle jeres veninder med!

Til slut vil jeg igen gerne opfordre til, at I alle bare melder ind med ideer og tanker. Hvad enten det er til bloggen, sommeroase eller konferencen, så send mig en mail på krista@danskoase.dk. Jeg vil blive så glad for hver en mail! Womens Reboot er ikke for en bestemt kvinde. Hverken alder, stilling, civilstatus eller andet betyder noget. Så lad være med at holde dig tilbage, fordi du tænker, du ikke er målgruppen. Vi vil så gerne høre fra jer!

En søsterlig hilsen fra
Krista Korsholm Bojesen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar