tirsdag den 31. juli 2012

Vores dronning

På sommeroase holdte Charlotte Dyhr fra Danmission et fantastisk seminar om seje kvinder i mission. Her fokuserede hun blandt andet på vores dronning og dronningens tro. Citatet her kommer fra et interview med dronningen:
"Jeg tror på og er fuldt overbevist om, at Jesus ikke bare var et menneske. Han var selv Gud, som blev ét med os. Nu ved Gud gennem Jesus, hvad livet er, og hvad det betyder at være menneske. Gud ved, hvordan der er for mig, når noget ondt møder mig. Gud ved, hvor meningsløst mit liv nogle gange kan føles. Ingen mennesker har oplevet det, som Jesus oplevede. Derfor vover jeg at stole på Jesus – som en benådet synder og som dronning.”

Seminaret blev optaget og kan snart høres på dansk oases hjemmeside. Det er virkelig tiden værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar